تبریز قطب فوتبال و فوتسال کشور است/ شایعه حمایت فدراسیون برای قهرمانی یک تیم را رد می کنم / شاگرد شهید باکری بودم

به گزارش میانا به نقل از فارس، مهدی تاج در جشن هجدهمین سالگرد تاسیس مدرسه فوتبال دکتر دبیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در آسیا آمار تیم‌های ایران از لحاظ تماشاگر بالا است که علت آن حضور استقلال و پرسپولیس است و از حیث هوادار اول آسیا هستیم و پارسال تیم تراکتورسازی ما را در آسیا در صدر قرار داده بود و اگر هواداران تیم تراکتورسازی نبودند، در آسیا به شدت سقوط می‌کردیم و این روی امتیازات ما در تعداد سهمیه آسیا تاثیر داشت.

وی گفت: از باب ملی ارزیابی فدراسیون فوتبال کشور حضور تیم‌های پرطرفدار در باشگاه‌های آسیا است و این توجه فقط در بازی‌های آسیایی بوده و همین استقلال خوزستان وضعیت مالی خوبی ندارد و در بازی آخرشان فدراسیون هزینه سفر این تیم به باشگاه های آسیا را تامین کرد، اما در مورد تیم های پرطرفدار مانند تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال تهران وضعیت فرق می‌کند و مسئولان وارد میدان شده و به این تیم ها کمک می‌کنند و مشکلات این تیم را به هر صورت رفع می‌شود.

تاج گفت: با توجه به امتیازات ما در باشگاه‌‌های آسیا ۳ سهمیه داشتیم که یک سهمیه را به دلیل اینکه عراق شرایط میزبانی برخوردار نبود، به سهمیه ایران افزوده شد و امیدوارم امسال نتایج تیم‌های ایرانی به شکلی باشد که بتوانیم سهمیه کامل باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: تبریز در فوتبال و فوتسال کشور از قطب‌های ایران به شمار می‌رود  و داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتبال کشور و نایب قهرمانی دبیری تبریز و سومی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال موید این ادعا است.

وی تصریح کرد: امیدوارم شاهد سرمایه‌گذاری مناسب در فوتبال ساحلی هم در تبریز هم باشیم که با توجه به هزینه‌های کم فوتبال ساحلی، دستاورهای بزرگی کسب شده و و در همین مسابقات آسیایی با پیروزی بر ژاپن به فینال رسیدیم و با جام جهانی راه یافته که امیدوارم برابر امارات به برتری دست یابیم و قهرمان آسیا شویم و در بین قاره‌ای دوم آسیا شدیم و در این رشته در فروردین سال آینده میزبان باشگاه‌های جهان ‌در شهر یزد خواهیم بود.

تاج گفت: من امروز به دلیل کارهای دبیری به وجد آمدم و به ایشان گفتم اگر برج ایفل را داشتید بازهم در مقابل این همه دوست داشتن مردم تبریز و ارادت به وی ارزشی نداشته و من علاقه مردم تبریز به وی را تبریک می‌گویم و همچینن از آقای ششگلانی و نظمی هم تشکر می کنم که تلاش کردند فضای مناسبی برای فوتبال کشور در این شهر فراهم کنند.

وی گفت: من افتخارم این بوده که خیلی از دوستانم آذربایجانی بودند و در جبهه شاگرد شهید باکری بوده و این را افتخاری برای خود می دانم و دوستی من با آقای پورمهدی معاون استاندار به زمان اول جنگ بازمی‌گردد و آقایان ششگلانی، بیگی و نظمی دوستی بیش از ۳۰ سال دارم و بسیاری از دوستان صمیمی من از تبریز می‌باشند.

رییس فدراسیون فوتبال کشور گفت: برای ما فرقی ندارد که چه تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران قهرمان شود و شایعه حمایت فدراسیون برای قهرمانی یک تیم را رد کرده و امیدوارم سال آینده تیم دبیری تبریز و همین امسال تیم تراکتورسازی با موفقیت در بازی‌های خود بتوانند سهمیه باشگاه های آسیا را کسب کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *